RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci

masa pelepasan:2023-07-18 13:07:31 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:196

Petua teras:Rubin, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly drive

volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), semakin banyak orang memasang lif di rumah mereka. Projek villa dan rumah yang dibina sendiri, biasanya dari hingga lantai, memerlukan pemasangan lif, yang memudahkan naik dan turun tangga dan meningkatkan kualiti kehidupan. Spesifikasi lif rumah tangga relatif lebih kecil. Saiz sebenar masih bergantung pada saiz rumah and a, dan bilangan pengguna lif juga faktor kunci. Kerana setiap saiz lif mempunyai kapasitas beban tertentu, melebihi kapasitas beban yang disetujui untuk masa yang panjang akan mengurangi hidup perkhidmatan lif dan meninggalkan bahaya keselamatan. Selain mempertimbangkan bilangan yang tetap ahli keluarga, kita juga perlu mempertimbangkan sama ada sering ada orang luar di rumah, yang semua isu yang perlu dipertimbangkan apabila menentukan saiz lif.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Bandar GreenwichLakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.


RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci



Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So,RubinLift Duduk Rumah Villa, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Keperlukan piawaiKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu,RubinPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.


RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci



Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, dengan beberapa indikator dikurangi secara signifikan. Contohnya, kapasitas muatan lif rumah tidak melebihi kg yang jauh lebih rendah daripada lif awam biasa. lif rumah tidak perlu mempertimbangkan isu aliran penumpang, dan kelajuan angkat lebih lambat, memastikan keselamatan. Kelajuan angkat biasanya antara , hingga m/ s, dan berjalan dengan lancar.

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise,RubinTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat, but there should be no protruding foreign objects.

RubinJika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.


Hak cipta dan notis:
1. RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian RubinPangkalan meningkatTafsiran terperinci mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Rubinmengesyorkanberita
RubinBerita terkini